tisdag 30 september 2008

Skepp o'hoj!

Har idag fyllt i papper om än det ena och än det andra..
Skrivit min namnteckning hundra gånger, ansökt om internationellt körkort, fixat försäkringar, betalat depositioner och bla bla bla...

Gick sedan till bror min som är förkyld. Hembesök hos honom och idag har jag förstått en sak. Jag är ganska bra på att tänka mig in i olika sammanhang, försöka förstå andra men jag har aldrig aldrig aldrig helt fattat vad alla tjejer sett i Orlando Bloom. Jag halvt gillar hans dialekt och han är inte hemsk att kolla på, but that's about it. För att ändra åsikter man har kan man behöva se saker i nytt perspektiv. Och ja, jag har nu sett saker ur ett HELT nytt perspektiv..

Ge Orlando Bloom namnet Will Turner, sätt på honom piratkläder, få honom att odla lite skägg, se till att hans hår hålls på plats med en bandana samt placera ett svärd i hans hand och Emma börjar fatta galoppen. När Emma börjat fatta hela grejen så har den (geniala) regissören bestämt sig för att vi lägger till lite forsande regn och ger honom några fäktningsscener.. och efter de scenerna så fattar Emma verkligen (!) vad hela grejen med Orlando Bloom är..

Jag menar, klart konceptet Johnny Depp = pirat, säljer som smör i solsken but you gotta hand it to the Bloomie-boy, he is doing a mighty fine job.

Ifall man kan beställa en sådan någonstans så kan någon ge mig numret...

Säg den kvinna som inte har någon fettish for dirty pirates... ;)


(ifall någon undrar vad detta kom ifrån så visade Tobbe de bästa scenerna ur Pirates 3)

Jag tänker inte börja fangirla Orlando nu men det kändes som att min insikt borde få uttryck i skriftform.
På nåt sätt känns det som att Orlando Bloom är 13-åringars revir?

Well well..
Chuu chuu
__________________________________________________________

Sarahörna


Fick hem mina kläder i Söndags av dina föräldrar och nu har äntligen fått tillbaka min myströja.
Den luktade Lundhus, men det gjorde inget 8)
Jag saknar ditt hus :O och dig lite kanske.. (anoo)

5 kommentarer:

\ /-]\[E$@ sa...

asså.. vet du va.. jag har oxå börjat tänka lite så... om att alla "sexigaste snyggaste killarna" är inte alls så himla snygga o speciella... Jag är nästan trött på alla killar..OCH tjejer som ska altid framstrå som vääärsta snyggisar fast dom inte e såå speciella.. !!!!

johnny depp..den enda RIKTIGA MAN .... och juste,, linus också... men honom behöver vi inte ha i denna diskussion ;P

Emma sa...

HAHAHAHAHAHAH riktig man och linus i samma mening!! XD XD!!

jag håller både med om det du skriver och samtidigt inte.. det finns mer riktiga män än Johnny Depp :P
och jag har en känsla av att en viss amanda kommer kommentera något om en mr franco:P

\ /-]\[E$@ sa...

hahah jadu.. mitt misstag... ska aldrig hända igen...

jaa men det e klart, det e bara att jhonny depp var den första som kom upp i mitt huvud.. Jude law är oxå en favorit (A).. Aaah. han gör ju reklam för Dior nya parfym.. så på kicks..så är det bara bilder på honom i utsidan... D:D:D:D:D:DD:D:


HAHHA juste.. jag känner nog också på mig nåt sånt ;: :P

Nadiiiia sa...

haha han e juh skit het, har du inte kommit på det förrens nu;)

Emma sa...

jag är seg :P