måndag 3 november 2008

Just asking

Ni vet hur alla ni kara blogglasare sa att ni skulle gora VAD som helst for mig fast jag befann mig hundratals mil bort? Och att ni skulle ge mig sol, mane och galaxer....?
Vet ni, det racker med stjarnor... (anno)

Livet ar plagsamt orattvist.
Ett av Emmas (jag talar fortfarande om mig sjalv i tredje person!) topp-fem band spelar i San Francisco om tva veckor! Det finns fortfarande biljetter, de kostar 145 dollar. Vill nagon lana ut pengarna? Jag far min sista lon den 25 november.*blink blink*

Det ar One Republic ju!
Bandet som i stort sett fick mig att komma hit!
Deras lat Stop and Stare paverkade mig enormt! Jag lyssnar pa de varje kvall! (efter Usher)

Glad en flickas hjarta! *blink*

Think about it... plz

Nu ska jag ga och sova och dromma om att en vanlig sjal (hahah det ska vara prickar pa de orden!) lanar ut pengar och far en evigt tacksam Emma resten av sitt liv. *dubbelblink*

XOXO

2 kommentarer:

onlyGackt_san sa...

heej nice bloggs my lovin sis
uhnderbart måste dock fråga
hur mycket låg Gackt skivorna på måste veta
kanske kan sätta in poengar o du köpa åt mig **BLINK BLINK**
vore en dröm o ha Gackt skivor o dom e inte BRÄNDA eller NELADDADE

älskar dig PUSS <3

Emma sa...

jag lovar att ga ner i helgen igen och kolla vad skivorna heter och hur mycket de kostade.. okej?:)