lördag 15 november 2008

Movietime

Middag pa Westfield mall. Jag at teriyaki spicy bowl. Mumsigt!
Minglade runt lite pa stan och sedan gick vi pa filmen Role Models. Och jag skratta som aldrig forr! Se den! Den storsta biosalongen jag nagonsin varit pa, med fluffigt mjuka biostolar. Nar det var skamt som alla tyckte om klappade man hander och visslade hogt.. precis som Sverige!...eller inte. :P

Jag skanker en tanke till pappa. Idag var det Bondpremiar och jag onskar vi kunnat se den ihop. Jag ska se den nasta helg och da ska jag tanka pa dig <3

Lite tips till er Sverigebor om kommande filmer:
The Fast and the Furious 4 med Paul Walker och Vin Diesel!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4IY5YRK_MJki

och Yes Man! med Jim Carrey.
http://www.youtube.com/watch?v=4IY5YRK_MJki

Jag ska se bagge! Redan bestamt!

Nepp, det ar sent. Jag ska krypa till kojs.

XOXO

1 kommentar:

Amanda Laitinen sa...

PINEAPPLE EXPRESS HAR KOMMIT UT!!!HAHAHAHA, jag vill inte se den :S:S mhhm.. du vet den där när jamesfranco är äckglig.. :SS::SS:

HOPPPAS ALLT ÄR BRA!
pusssssssspsussssssspussss!!