lördag 29 november 2008

Trakig uppdatering

Pa torsdag ats det artsoppa
Pa lordag ar det fest
Men fredag ar anda den dagen som kanns bast
Ge mig da turkey
Det gillar jag bast....

Eller nej... sa gar den val inte...

Fredag!
Helsjuk dag. Det ar konstigt att jobba nar foraldrarna ar hemma..
Academy of Science idag med.
Sedan stada.
Leka.
Vanner till familjen kom over.
Jag, ledig.
Amanda, film.
Jag, hemma.

Tadaa!!
Men gissa vad jag atit idag? Japp, tukey och sadan mat idag med. Och till efterratt, pumkinpie. Jag fick fragan hur det smakade. Det roliga ar att den ser sa osmaklig ut och det later sa oaptitligt men det var sa gott! Det gar inte att forklara hur det smakar men det ar en grej alla maste prova. Pumkinpie! 'Cause everyone loves pie 7777

Forresten. Coopjobbet vill fortfarande orsaka problem. Jag har inte fatt min sista lon. Jag har mailat och fick varsta storiga svaret tillbaka. Om min lon inte ar pa kontot pa mandag sa ska det allt skickas bisvarm med mordarbin fran USA. Jag vill fa min sista lon och bara vara done med allt!
Jag skrubbade minsann inte golv for ingenting!

Vet ni? Jag ar matt. Och nar jag ar matt kan jag inte skriva. All energi gar at till att smalta maten och jag far hjarnslapp. :P
Sa ursakta for dethar trakiga inlagget.

Jag vill bara avsluta med att skriva att jag blir jatteglad nar alla bloggar. Aven om det bara ar om vanliga for er ganska trakiga saker. For mig ar det en av dagens hojdpunkter om nagon av er bloggar. Sa nar ni inte orkar blogga kan ni gora det for min skull.. (blink blink)

Och Tobbe, jag saknar dig! Vart ar du? Fatt mina mail? <3

XOXO

--- Jag skulle vilja lyssna pa den forsta sangen som nagonsin sjungits ---

5 kommentarer:

Victor sa...

haha, ägd av coop :D

...:)

Jag blir sugen på paj, kan inte du baka en när du kommer tillbaka till sverige så att man får testa?

Agge sa...

Vad fick du för svar som var så störigt? har de inte fått dins timmsr eller vadå??

\ /-]\[E$@ sa...

- Jag skulle vilja lyssna pa den forsta sangen som nagonsin sjungits ---

Det kan du fråga Adam i paradiset ;: OM han e där ..hahaha
åh vilken dålig skämt!

Lolo sa...

Haha Vane..! Emma jag tycker att det är en av dagens h-punkter att läsa nya inlägg i din blogg ;) OCH jag tror att du har chans att höra den första sången en dag..

Emma sa...

vic: recept pa pumkinpie finns nog pa internet.. good luck!!;P

mamma: berattar sen

berta: hahha sa typiskt dig!

lolo: vad snall du ar:) och vi far la se:P