söndag 22 februari 2009

Bloggbikt - inte.

Hello!

Eller hej är det väl som gäller nu? Alla vet nog vid det här laget att jag är in Sweden?
Min blogg dog lite här på slutet men nu är jag tillbaka.

Nej, nu! Nu har jag suddat ut inledningen på detta blogginlägg fem gånger! Skärpning! Det jag vill säga är att jag har haft lite mycket i huvudet och det har varit både upp och ner.
Men vem har det inte så? Nu efter jag skrivit detta ska jag rensa mitt rum och smida planer över framtiden som jag inte vet något om. Den är ett oskrivet blad - tur att jag tycker om att skriva!

Väldigt fjortispoetiskt sådär denna Söndageftermiddag om jag får säga det själv. *oh ja*

Men på riktigt. Imorgon är första dagen på fortsättningen av mitt liv. Det blir vad jag gör det till. Wish me luck!

Yoroshiku onegai shimasu!

---Jag skulle vilja att Sara har ett blåmärke i huvudet som första sak i mitt nya liv---

(Märks inte alls att detta skrevs under din sms-terror?)