måndag 23 februari 2009

Ch... ch.. cha... changes

Jag sov hos Sara inatt. Tydligen har jag pratat väldigt mycket i sömnen. Och hur lakanet som vi båda låg på ended up (jag är helt lost och kommer inte på lämpliga svenska ord!) virat runt min arm och fungera som snuttefilt är för mig ett mysterium..

Min dag annars har varit bra. Jag träffade Doris och Plankton.
Jag hade ett samtal med pappa. Eller pappa inledde ett med mig. Om att jag blivit negativ. Och ju mer vi pratade om det desto mer negativ vart jag. Men efter det har jag gått långpromenad, legat i badet och peelat, skrubbat och fixat. Och nu är jag så fräsch.. *slår på sina runda kinder*

Och jag känner mig positiv!

Jag lyckades nämligen åstadkomma underverk idag! Jämt när jag lägger mig i badet har jag för varmt vatten så efter två minuter i det blir jag som en drogad, seg i huvudet och helt svag. Så oftast går jag upp ur vattnet, tar en snabbdusch och halvsnubblar ner i mitt rum där jag stupar ner på min säng tills hjärtat slutar sitt klappmaraton efter ansträngningen att gå upp ur det kokheta badet. (ja, jag börjar redan kolla på alla olika pensionsmöjligheter, jag kvalificeras som gammal snart) - Men, grejen är att idag var det bra temp på vattnet! *tänk er tadaa-musik i bakgrunden*

Ehhm.. Det var allt för idag.

Pusss från ett sömningt. snötäckt och förevigt detsamma - Fagersta!

--- Jag skulle vilja att folk upptäcker John Mayer. ---

3 kommentarer:

Anonym sa...

nee va skönt med ett bad:D

Anonym sa...

yes john mayer e grym! =)

Lund sa...

*applåder* så stolt över dig med tempen 7777
och john mayer is a genius :)