onsdag 25 februari 2009

Pyttipanna

Nu sitter jag i ett snötäckt hus i ett vitt land på en plats glömd av övriga världen. Jag bloggade inte igår. Jag firade. Victoria hade ju äntligen sagt ja till sin lilla gymägare! Jag satt klistrad vid TV:n men små lyckobubblor som bubblade i magen och vart så rörd att jag nästan fick en klump i halsen!
Kanske inte. Jag hade någon släng av magsjuka utan själva riktiga sjukan men jag kanske fick det av det fult inövade talet som prinsessan och blivande gymägarprinsen hade.

Ja, jag kollade på presskonferensen på TV precis som alla andra över 65 år, så våga håna mig bara!
Och den 24 februari ska då alltså alltid kommas ihåg som....... dagen som kommer efter den 23 februari.

Jag spenderar dagarna med Mandapandapisslung..
Hon vill få mig intresserad av finsk musik.. Uppdrag misslyckat men efter dagens lektion kan jag stönsucka som en finsk kärlekskrank 14-åring. Det ni!

Nej, hu så jag maler om inget... Det är förresten tack vare Fadil detta är möjligt!

Nej, nu ska jag sluta flamsa men det var kul att ni slutade en sekund med era förberedelser för vad ni ska göra i juni nästa år när det blir kungligt bröllop för att kolla in min blogg.. *niger så fint*

(Till regeringen, eftersom ni inte är riktigt säkra på om jag hånar Sveriges festligheter eller inte så kan ni ju låta min blogg vara kvar ett tag till... *blink blink*)

---Jag skulle vilja göra nåt elakt mot Manda inatt...*mohahhaha*---

4 kommentarer:

Amanda Laitinen sa...

jag tror du allt själv älskar låten, du nynnar ju så nöjdt&belåtet "JOS MULLE SYDÄMESI ANNAT HM-HM-AAAAHHHH" "SEN SULLE ANNAN SEN SULLE AAaaaA-a-A-Nhaaan" hmhmAAAAAH HAHAHAHAHAHAHAHA du nynnar ju så fint&stönande emma lilla gumman, du vet du är på finsk rehab just nu..sen kommer du kunna sjunga KUUUSAMO i sömnen ;)MOHAHAH
faliD=EMMAS
FADIL=AMANDA
sådeså, u choosed it at u'r self maaaan yooo
kom upp så kollar vi på gossipgirl?

Lund sa...

*ringer närmaste psykhem*

- hej och välkommen till psykopaterna, kan jag hjälpa till med något? om du vill låsa in någon du känner tryck 1, om du vill be om råd hur du ska hantera någon pysykiskt sjuk tryck 2, om du vill höra listan igen tryck 3.

- 2

- Hej och välkommen till, rådgivningen. tryck 1 för konstigt bettende, tryck 2 för min kompis borde få hjälp tryck 3 för att berätta om dig själv..... osv.

- 1 och 2!

- Du valde 12. Vi skickar nu våran närmaste psyykopat till din väns hus med morfin sprutor och brandsläckare. Tack för att du valde just våran pyykopatlinje! God jul på er.

*damn*

Unknown sa...

??

Anonym sa...

Hej, som au-pair i San Fransisco omradet kanske du kan hjaelpa till...Kanske du kan hjaelpa svenska Mia att posta och maila vidare lite info om hennes son som aer kidnappad av hans pappa. Se pa bloggen www.thorwang.com... Du kanske kan maila till findbabythorwang@gmail.com sa hoer hon av sig. Vi skulle vilja starta en email kedja och komma i kontakt med sa manga au-pairer som moejligt... Mvh, Jessica Eistrand i London som foersoeker hjaelpa Mia