onsdag 12 augusti 2009

Bloggtorka

Idag har jag storstädat!

Och.... hittat 6 tuggummipaket, 7 hårsnoddar och 4 pennor.
Och?, tänker du kanske.
Men du förstår, idag insåg jag att mitt tuggummmiberoende är ett faktum.

Jag insåg en grej till.
Varken pennorna eller hårsnoddarna är mina. De kommer från någonstans. Och sen har de bara liksom blivit kvar här. Ungefär som allt annat som jag lånar. Grejen är, min mening är bara att låna men sedan kommer saker inte tillbaka. Om man inte påminner mig konstant.

Nu i stunden kom jag på en sak...
Doris, påminn mig ska du få tillbaka din brors bok... *ler lite skamset och generat*

Jag är en... oskyldigt skyldig tjuv tror jag.

Gonatt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt... Mina hårsnoddar försvinner alltid så dom måste alltså ploppa upp ditt rum på ngt sätt....

xD

Doris sa...

Haha, sötnos !
Du fick mig att skratta glatt åt ditt inlägg. Men oroa dig inte, min bror har glömt bort boken och klandrar dig nog inte. Dessutom känns det rätt bra att någon mer än jag kan glömma saker om och om igen. Och det gottar jag mig i ! ;P

Lund sa...

HAHAHAHA jag kan nästan ana att hälften av hårsnoddorna och ALLA pennorna är mina xD

Emma sa...

Anonym: Det är sååå det är! Jag kanske har ploppgolv helt enkelt!:O

Doris: Glömmer på direkten, nåt som går i Släkten.. Åhh Doris!

HH: ah1