söndag 16 augusti 2009

Som en dröm i Finland.. Eller nåt..

Nu har tiden flugit igen....
Efter mycket om och men och tjat och tjafs så träffades jag och mulåsnorna i Looomas lägenhet.
Och hade slappmys med god mat och sjuka samtal. ~Lovely~



Musiken som spelades var: Snusk-RnB, Japansk pop, Finsk tango (öronmsshandel), Spanska ballader och mitt i allt dök någon svensk raplåt upp.

Men kära Ali bara pratar om vilken "känsla" det är i finska låtar. Och att dem kan få fram sitt budskap med bara några få ord. Well... Här är en låt. Som dem gjorde på finska fört och sen översatte till Engelska. Kolla dansarna. Koreografen gjorde något helt banbrytande i och med detta uppträdande.*LIE* Och jag börjar asgarva bara jag tänker på det.Jag får lust att klä mig i gympadräkt och svida ut på dansgolvet. Kolla in den. Skratt garanteras.


Ali, du undrar varför jag mobbar finnar. Lilla gumman. They brought it on themselves.

7 kommentarer:

Unknown sa...

usch, va va d för skit? skäms lite smått över mina gener :P haha :)/W

Emma sa...

hej!, och
hahaha, säg det till amanda:P

Anonym sa...

OMG..... Klockren video... speciellt 2 min in i låten.. mhmm. ;P

Emma sa...

Anonym: Hahahhah eller huuur?!
Jag är i chocktillstånd förresten. Två personer som faktiskt orkat tryckt på länken :P

Anonym sa...

3 personer som tryckte på länken.. ;)
och finks musik is the shit! ;) ..inte! .. MEN! dem har faktiskt fina texter...raakkaastaaan <3 lalalalaa

AL sa...

jag sa aldrig att den här låten hade känsla emma!!!!!! bara lite taktkäänsla uknow.. ;) hhaaha men neee du kommer aldrig förstå, tycker synd om dig för att du itne har det i blodet :/

VI SEEEEES PÅ SÖNDAG!!!! oyeeeh:DD
HIHIHI

clowngaykompizzz sa...

"i love you, you love me very tender .. ohhhhhh you're absolutley fine, your lips are tasting wine..nanana lala-la"