tisdag 25 augusti 2009

Pappa&Jag

Jag har blivit mycket bättre på att använda kameran. Jag tar iaf minst tre kort per dag. (Oh la la)
Här är jag så sjukt fokuserad på att få med pappa på bilden att jag inte ens märker när jag tar bilden. Och vad pappa tycket om mitt fotande är ganska tydligt.

Men den är ganska rolig. Tänk om jag var sådär kort. Tänk om pappa hade sådana där ögon. Tänk om jag hade något vettigt för mig istället för att sitta här?
Nej, jag ska sova på riktigt nu.

Puss och Smack!

4 kommentarer:

Lund sa...

micke ser ut som en hund 7777

och vart sjutton är bilden tagen :O

amandi sa...

VET DU!!
JAG HAR EXAKT EN SÅN DÄR BILD PÅ MIG&PAPPA FRÅN BÅTEN I HYTTEN!! EXAAAKT!! HAHAHAHA:D

Emma sa...

HH: läs Als kommentar så får du svaret :P

Al: Fränt!

Lund sa...

du låter lite snobbig i dina kommentarer.. ..


fränt..
coolt..

haha.. kul

DU måste ju svaaaaaara roligt ju annars vill ingen kommenteeeeera meeeeeeeeer *lystring alla, bojkotta kommentarerna tills vi känner lite kärlek ifrån emma*