tisdag 25 augusti 2009

Sa nån mentalsjukhus?

Snälla, låt mig hitta ett jobb där jag faktiskt kan tänka på det jag gör och inte ALLT annat..

Idag på mitt jobb så gick det förbi en snubbe tre gånger på samma ställe. Och han hade egentligen ingen avsikt med att stampa fram och tillbaka i korridoren på det där sättet. Det störde mig. Sen på lunchen åkte det förbi en grön bil flera gånger upp och ner för samma gata. Och det var då det slog mig. Mannen bakom "The Truman Show" måste vart en riktigt megasadistisk typ. För det är helt uppenbart, jag är med i en sån serie, alla i mitt liv är skådisar, och filmen "The Truman Show" som egentligen är baserad på hur de gör med mig skapades enbart för att psyka mig. Men... jag har kommit på bluffen. Kulkul! Jag kanske inte har hittat alla små filmkameror än men det kommer..
Jag är egentligen värsta kändisen men jag vet inte om det.

Till regissörerna: Kan ni inte göra mitt liv lite mer intressant? Ställ en ponny på gräsmattan jag ska klippa imorgon eller nåt, det skulle vara en twist, inte sant?

Jag tror inte på det jag skriver... (egentligen) Jag tror inte att jag är med "The Emma Show" (bara ibland)..

Men jag håller fast vid att mannen bakom "The Truman Show" är en megasadistik typ och att den skapar men för livet om man ser den när man är 11 och oerhört lättformad. Och ja, jag talar av egna erfarenheter.

GodNatt

3 kommentarer:

Lund sa...

hahahaha vi kanske redan är emsa xD
testa youtuba ;)

Erika sa...

Jag tror du har rätt!

Emma sa...

HH: aa.. hahahha

Erika: Det låter bra :P