onsdag 23 september 2009

Babbel

Men åååååh!
Jag gillade ju Felix.. 8(
Idol.
Hoppas Erik går vidare iaf. Nu håller alla tummarna sina tills de är blå tycker jag.

Hur är det annars då?
Idag har jag raderat ALL musik på min mobil och fyllt på med nygammalt fräscht. Och jag är mycket nöjd med min blandning. Jazz, Spanskt, Rock, Indie, Country, Pop - you name it, I got it.
Massor som jag inte har hört förut. Så det blir upptäcksfärd på mina promenader ett tag framöver. I like:)

AL klippte mig idag förresten. Toppade mig och fixade luggen min.
Hon är ledig hela veckan som frisör. Utnyttja'na vettja!
Nattinatt på er.

(Åh, nu spelar: Quiero escuchar tu voz. I love it!)







(Idag hade jag ett halsband på mig
som jag fick när jag var 8 år.
Jag gillar't)

3 kommentarer:

amandaii sa...

wihihiho.
låten<3

Doris sa...

Du MÅSTE baka cupecakes med mig någon dag!

Anonym sa...

CITERAR "(Åh, nu spelar: Quiero escuchar tu voz. I love it!)"

.. QUUE ?! hhahaha