tisdag 22 september 2009

Jag är inte så emo som jag låter...

I recall a long farewell
And a time to chose
So we part like rivers baby
Yeah, like rivers do..

-Thriving Ivory - Twilight-

Jag har haft låten i huvudet hela dagen!
Get out of my head - leave me alooone!
Nej, den kan få vara kvar ett tag till. Den passar på något vis nu.. *mystiskt värre*

Jag håller med min Tvillis, Thriving Ivory är årets bästa. And I love them.
Musikterapi.
Dagens inlägg dryper av underförstådda meningar och hemliga budskap i en dimma av frågetecken. Jag hatar sånt. Det är hemskt att jag ska vara så bra på sånt jag inte tycker om.
Blääääää...


I guess winter got the best of us this year

When the day is done, when the day is done
When the day is done and
you're not here again

I'll run out in the middle of the pouring rain
God speed in the middle of the pouring rain
I'll find love in the middle of the pouring rain

-Day of Rain-

3 kommentarer:

Lund sa...

It's like you knoow ^^,
Tell meee telll meee vad du vill haaa girloo, så fixar farbror sara det :)


day of rain <3

Lolo sa...

Dubbla meningar.. påminner om "the two conversations".. från Ps-filmen, "the one u think u r having and the one u really have" :P

Emma sa...

HH: Jag vet vad jag vill ha men jag har inte materialet än. Ungefär som med allt annat i livet mitt:P

Loooma: Åhh! PS!!!