lördag 5 september 2009

Läs inte det här. Jag vet inte vad jag skriver.

Jag har mest legat i min säng och tappat all tidsuppfattning. Jag vet inte varför men det känns verkligen som November nu. Klockan nio nu ikväll kollade jag hur varmt det var ute. 14 grader. Jag fick värsta chocken innan jag kom på. Just det, det är bara September. Förkylningen har kanske satt sig i huvudet.

Vilket nog är sant eftersom jag har tänkt på mer tokiga saker än vanligt. Som Guiness rekordbok t.ex. Tänk vad många det är som har slagit rekord utan att de vet om det. Som t.ex. personen som gått på toa mest gånger under en och samma dag, personen som skakat hand med flest människor i sitt liv, personen som svalt mest hårstrån i sitt liv.. ja, ni fattar galoppen. Just nu känns det som att jag skulle kunna ha rekordet i snorning.

- Hej, jag heter Emma och jag är med i Guiness Rekordbok under bästa Snorare.

Nej, det har inte en fin klang. Men jag skulle inte ha rekordet heller. Det finns dem som är bättre än mig på att snora. Och det är helt okej för mig.

Dagens tanke nummer två. Färgen röd. Symboliserar kärlek. Men man använder också den för att beteckna arg, varning och upptaget. Djävulen har nån bestämt är röd också. Längre än så tänkte jag inte. Tur det kanske.

Dagensa tanke nummer tre. Det finns många som har Svininfluensan förutom influensadelen. Det borde finnas vaccin mot människor som är svin också.

Och nu bara svamlar jag. Mer än vanligt. För att jag är sjuk.

Maybe~

Must be~

3 kommentarer:

onlyGackt_san sa...

älskar dejj familjens lilla professor hihi
ja du o jag skulle nog för tillfället slåss om titeln bästa snorare
brorsan hämta ett par grejjor uppe hos mejj när han var dålig, han var nog inte uppe mer än 5min. o nu e jag grisförkyld men men :P

luv jo puss

Lund sa...

hahahahha jag tänker på två saker när jag hör ordet röd, det ena är blod och det andra är akanishi :P

love är inte ens med i bilden xD

mandii sa...

DEN TREDJE TANKEN HAR JAG OCKSÅ TÄÄÄÄNKT:S:S:S
vaccin mot svin, det skulle behövas såååå myckket!!!!!!
hahahahaha :@