söndag 6 september 2009

Alla tjatar om Svininfluensan.. Det här är till er!

Jag måste posta bilden mamma har så ofantligt roligt över. Hon tycker att den är söt. Jag försöker ha ett öppet sinne men vissa saker går helt enkelt inte att tycka om. Jag tror att det är det är håret som gör det. Eller prickarna på på öronen. Eller helt enkelt hur jag så tydligt kan se framför mig hur den öppnar munnen och börjar prata med hes barnröst. *ryser*

Hon fick bilden i ett mail döpt: Överlevare från Svininfluensan.
Tänk på dem stackare som faktiskt tror på allt de läser..

8 kommentarer:

Agge sa...

Men kolla "nosen" som ser så mjuk och len ut.......Visst???? <3

Agge sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
onlyGackt_san sa...

he han ser ut somn mejj nu =)

loce xoxo

Erika sa...

Hahaha! Min mamma skickade den bilden till mig, med rubiken "jag glömde tydligen bort att vaccinera mig"! xD

Jag tycker att den ser ut som en liten karaktär som är med i The spiderwick chronicles. :P

Lund sa...

asså , han skrämmer mig lite...
Kommer du ihåg Alf.. han ser ut som en kusin till honom... och han skrämde mig också :O

Emma sa...

Erika: Hahahhah mammor och humor:P

Sara: Jag gillade Alf!!!

Erika sa...

mmmh... Och min mamma har mage att klaga på min humor! ;)

Anonym sa...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!!!
va äckliigt!!! och din text gör det inte bäättre!!! eeuiiiiiii