söndag 14 februari 2010

Dedikerat till en av männen i mitt liv



*tänk Polly-reklamen*

Tvillis och Jag
Vi har båda tänder
Och är mycket
Tok-i-ga

Tvillis spelar Gura
Jag löser Korsord
Tvillis gillar Skriksång
Jag stänger av det
Tvillis diggar X-box
Jag fattar Nada

Men..
En..
Sak har vi nog gemensamt...

Synfel!





(På översta bilden har vi Siv 49 år och feminist posandes tillsammans med Emma Skelögd)
(Och bild nr 2 är bara magi. Inget annat)

Tack för du orkade med din Evil Twin i helgen Tvillis
<3

4 kommentarer:

Agge sa...

Den var söt ju =)

Anonym sa...

SISTA BILDEN!!
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAH

gulligt inlägg :)

//daimdumletupla

Emma sa...

Mamma: 8)

DaimDumleTupla: hahahhhaahhhah jag vet XD

Joelo_89 sa...

haha.. roliga blder.. nästa gång du kommer får vi ta mera bilder..:D