lördag 23 oktober 2010

Leave me out with the waste

Jag kan summera hela min vecka i en bild:

Tadaaaa!
Fint va?
Jag har fått sånt sjukt dåligt immunförsvar! (heheh "sjukt" immunförsvar) Sorry, man blir lättroad efter en vecka inomhus.
Jag sitter med datorn i knät och när jag tröttnar på den sneglar jag bara upp på TV:n. Allt utan att röra en muskel. Kreativiteten och energin spirar härinne!

Jag börjar inse att hösten snart är slut. Men helt över är den inte. Så idag lyssnar jag på höstmusik. Sega, tända-ljus-och-dricka-te-låtar. Sugen på sån musik? Varsågod: Autumn

Speaking of så ska jag själv koka mig en kopp te.

Later!

5 kommentarer:

Agge sa...

Stackars mammas lilla tös <3

Erika sa...

Du får då aldrig vara frisk! :(
Krya på dig! *KRAM*

Anonym sa...

aww vad vackert du har ställt upp allt.. alla halstabletter och så :) fint du har torkat bordet också! från hjärtat, jag tycker synd om dig. I början gjorde jag inte det så mycket.. men nu känner jag hjärteskärande medlidande till dig min älskade!
kommer imorgon.. jersey shoo babygirl ;)

snorpuss

Vanesa sa...

Älskar dig ! Krya på dig min sötnos .. Stor kram!

Lund sa...

Bli frisk nu!!!!!
Ja tänker inte komma till dig och bli sjuk på kuppen :O

nej nej nej, inte jag inte!
så nu vet du vad du måste göra ;)

<3