söndag 13 februari 2011

I'll never be your beast of burden

Jag vill blogga men jag kan inte uttrycka mig. Vet inte vad det är. Hittar inga ord. Så är det med allt just nu. Ingenting går som det ska. Verkligen ingenting. Men samtidigt gör det inget. Man får ändra planerna bara. Tänka om. De senaste dagarna har jag gjort lite allt möjligt och när jag inte gjort det har jag pysslat och mest lyssnat på Rolling Stones som jag fått dille på - och sen bara känt att livet är bra.
Solen har kommit tillbaka. ♥


(Jag har färgat håret och det är rödare än ever men ser fortfarande bara mörkt ut på bild)

Eftersom jag knappt skriver nåt så dumpar jag några random kamera-bilder:

KimchiKimchiKimchi


Världens gladaste brorson ♥



Nepp, mer blir det inte.
Miss Boring säger gonatt allihop!

4 kommentarer:

Erika sa...

*STORA KRAMEN*

Väldigt söt brorson måste jag säga. ^^

B1 sa...

Ingen bild på mig !!! ... Jag Tycker ditt hår är fiiint !! Och värsta långa fransar du har ;)

Agge sa...

O jag har varit och hälsat på, men det kom inte heller med på bild. Maten blev fin på bild men god i verkligheten. Den söta brorsonen det skrivs så mycket om, är jag farmor till och något har han väl fått från vår sida ;)
Puss på dig dotra mi <3

Emma sa...

Eri-Beary: *kramar tillbaka* ^^

B1: This blog can't handle your dazzling looks ;) Thank you! :)

Mor: Jag hade bara en bild på your sexy leg när jag fotade maten.. Heheh.. kändes inte som att jag ville blotta det :P Och ja, låt oss hoppas att han fått det goda och blivit besparad alla dåliga DNA-koder från our side :P