torsdag 27 mars 2008

Virrig människa talar om fisk!

Musik, musik och lite till musik..

Idag efter att jag vart hos sara och kollat på proposal (igen:P) bytte jag om och gick på långpromenad. Jag har äntligen köpt nya hörlurar så för en gångs skull tog jag med mig min mp3. Solen sken, det var varmt ute och jag lyssnade på musik som passade min sinnesstämning. Jag kände mig som Nemo. (att jag skulle kunna klara vad som helst och färdas land och rike om jag ville det:P) Men sen gick solen i moln, det kom värsta deppiga låtar och jag blev helt nere.. Haha jag gick från Nemo till emo! (Jag måste tillägga att det låter som att det enda jag gör hela dagarna är att vara ute och gå men det stämmer inte riktigt. Det råkar bara bli så att jag skriver om det.)
Jallafall så kom jag hem, åt, duscha, diska och gick och lade mig en stund. Haha jag blir alltid skitgrinig om jag går och lägger mig på dagen. Om jag är Nemo när jag lägger mig(haha jag är sååå störd!) så är jag emo när jag vaknar. Och idag var inget undantag. Joel började tjafsa precis innan mötet och jag var jättegrinig när jag åkte iväg.. Precis utanför dörren till mötet stannade jag, andades ut och tänkte: Le nu! I sådana stunder känner man sig så falsk. Men det tog inte lång tid innan jag blev glad. Mötena har den effekten. :)

Nu är jag lite lagom glad och nere, gör det mig till Nemoemo då? :O Hahaha förlåt men det finns verkligen ingen mening alls med detta blogginlägg...

Note to self: Om jag vill behålla de vänner jag har får jag sluta prata om fiskar och känslor.

Anyway Bye Bye!

3 kommentarer:

Nadiiiia sa...

hahah... ingen fara att du pratar om nemo å emo:P e van:P hahah vaddå kände du dej falsk när du log fast du va emo:P hahah välkomen till min värld:P så e ja alltid..eller inte alltid men ibland;P

Lund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lund sa...

CP-sida :( aja här är kommentarern

sen när har dina vänner INTE vetat om hur det verkligen ligger till i skallen din? :) belive me, om du säger att du egentligen är ett träd i en människas kropp och kommer med en hyper bra förklaring till varför det ska vara så. så skulle jag inte vara det minsta förvånad ^_^

idag får bli min plugga dag :/ ring och underhåll mig om du vågar :):)