onsdag 16 juli 2008

Farligt och skrattretande

En kort summering av dagens tankar och händelser..
Idag har jag under större delen av dagen inte gjort någonting vettigt för fem öre och jag har varit så uttråkad medan jag gjort det. Så efter ett bra tag traskade jag iväg på promenad. Det roligaste under hela dagen skedde under denna promenad. Jag gick och beundrade Västanfors skönhet för säga vad man vill men det är väldigt vackert i Fagersta och Västanfors. I vilket fall som helst så gick jag på vägen vid kungsbron. Jag var helt inne i mina spektakulära tankar om hur man kunde klättra upp på den stora bron utan att nudda vattnet. (Otroligt djupa tankar, eller hur?) Jag går alltså och tittar rakt upp och ser förmodligen ut som ett barn som aldrig sett himlen förut när jag hör ljudet av en tvärnit. Ljudet kom från en skräckslagen kvinna på cykel som kommit i full fart i kurvan och som förmodligen antagit att chansen att möta någon här var liten. Hon skrek till, jag skrek till och sedan skedde det roliga. Vi började storskratta bägge två! Hon skratta så hon inte visste vart hon skulle ta vägen och jag gjorde likadant. Det var väl chocken och det komiska i det som skett som framkallade detta. Efter att vi gjort klart att bägge levde och mådde bra så cyklade hon vidare och jag fortsatte vandra i motsatt riktning.

Nog finns det saker som får en att skratta varje dag även om det kan vara helt oväntade ting!
Det var inget särskilt men själva händelsen gjorde hela min dag även fast jag hade kunnat blivit skadad:P

Nu ska jag till Manda som alldeles försent ska bli medlem i klart-jag-sett-filmen-Dagboken-klubben!

En puss och kram och jag tycker om dig hälsning till Bertiskatie som lät lite nere! <3

Byyyyyyyyye!

3 kommentarer:

Lund sa...

HAHAHAHHAHAHAHHAHA värsta kul xD
jag kan se det framför mig :D:D

Nadiiiia sa...

hahah, jadu ibland är det dom oväntaden sakerna som e roliga:P haha

\ /-]\[E$@ sa...

Tack älskling :)