tisdag 15 juli 2008

A trip down memory lane och det betyder kärlek kärlek kärlek!!

Sov hos Sara inatt igen.. (Jag tror jag sover mer här än hemma nuförtiden) I vilket fall som helst så hade vi musiknatt kan man nog kalla det.. Vad innebär det måntro? Det innebär att man sitter inne på youtube från klockan 23.00 till 05.00 på morgonen. Och hur håller man sig sysselsatt? Det är youtube! Det har allt från klipp där ungar ramlar och slår sig till när en papegoja kastar frisbee och sedan pimplar ö.. (typ iaf) Nåväl, alla vet hur youtube är och om man söker på rätt saker så är man fast, varav gårdagens session.. I går kollade vi in barndomsmusik och musikvideor. Ett utdrag av artsiter vi kollade in:

Backstreet Boys
Five
N*sync
Spice Girls
Ricky Martin (saknar du honom Vane?:P)
Enrique Iglesias
Savage Garden mm..

Och tror ni inte att de flesta textremsor satt kvar i huvudet? Man glömmer det mesta nuförtiden men den dagen man glömmer texterna till BSB:s låtar är det något fel på riktigt! Det var så kul att se banden man var helt tokiga i som liten men Mamma Mia vilka texter man kunde! Inte visste vi när vi var åtta att vi lyssnade på snusklåtar:O Jag skäms inte för att säga att mitt hjärta klappade lite extra hårt när vi lyssnade på vissa sånger. Darren Hayes (Savage Garden) har och kommer föralltid ha en särskild plats i mitt hjärta!

Så om du har några timmar över tycker jag att du ska göra som oss och slå ett slag för ett brusigt tuggummiaktigt och smörigt 90-tal med hemska kläder och medryckande rytmer.. You won't regret it!

Savage Garden - Break me Shake me
http://www.youtube.com/watch?v=Jdvmw4FRzQ8

Enjoy my dear friends :)

2 kommentarer:

Lund sa...

ahh :) what a night indeed :):)

asså jag fattar fortfarande inte att du ska åka.. jag vill fatta det så ja kan typ säga varje dag hur mycket du betyder för mig och allt det ja vill säga, som annars tasförgivet..
men jag har alltid varit en seg blommning (anoo)
du har sagt det själv.. :P
men puss på pannan frugan <3

\ /-]\[E$@ sa...

ååh ricky martin <3
Jag lyssna på han lite för inte alls länge sen :)hahahaha
å det där med texter.JAG VET!!!