torsdag 11 december 2008

It's a djungle out there....

Den som säger att det bästa i livet är gratis har aldrig ätit skumbananer, salmiakbalkar och marabou... Mums fil-i-balja.. (Som Teppson eller vad han hette!! Han hällde alltid fil i balja! Åh barnprogram, Teppson, Teppen, News!! Haha) Och nej, jag har aldrig en aning om vad jag ska skriva på bloggen förrän den är skriven ifall någon undrade.

Mötte Amanda idag igen utanför McDonalds, gick och köpte kaffe, lät hon och barnen vänta utanför och sedan började vi vår vandring in mot Conseravtory of Flowers.

Barnen älskade det.. Behöver jag förklara varför jag älskade det?


Är min kära tvilling nöjd nu? Kort inlägg som tar 25 sekunder att läsa?
Men jag kommer med ett längre inlägg senare.. Kan inte lova något då:P
Kletig puss från en godisätande Emma!

2 kommentarer:

Lolo sa...

Det lät - såg fint ut där! Du, en detalj i texten gillade jag, speciellt - vet du vilken ;)

\ /-]\[E$@ sa...

kladdig puss..tihiii!