onsdag 24 december 2008

Nada fantasi

Torka! Jag har nada aning vad jag ska skriva om! Men det har jag oftast inte ändå.

Kämpardag idag med.. Blir barn automatiskt mer upproriska när de är lediga? Nu kan ju inte skolan köra slut på dem, så då hänger hoppet på mig. Museumbesök, lekar, pyssel, you name it, I did it och dem kräver mer..

Nåväl, klarade av den här dagen i alla fall eftersom nu sitter jag här. Kom nyss från mötet och jag kan skriva om hur roligt en talares ansikte kan se ut om bara kollar på hans näsa men det tänker jag inte göra, för då tror ni att jag inte lyssnar men det gör jag!

Nej, nu sitter jag och chattar med Vane som är påväg till jobbet.. Själv ska jag snart sova.
Det får bli allt för idag.

Imorgon är det julafton, det lär ju bli spännande:P

Puss till alla glada!

Ps, Tomten finns inte.

---Jag skulle vilja se mig själv gå i sömnen--- (djuuuuuuup tanke:P)

2 kommentarer:

Joelo_89 sa...

Tja Empa.. Jag har har alltid nada fantasi när jag skriver blogg.. Man väntar på att nåt ska hända här i Fagersta så man har något att skriva om, men som du vet så finns det inte så mkt som händer här:)
Btw, Du skrev som kommentar till min blogg förut om du skulle gilla Opeth konserten??
Eftersom blogger sidan suger och är helt cp-mongo, så funkar det inte att svara på kommentarerna. Men iaf, så skulle du gilla mkt av konserten, det kan jag lova dig! Jag och brorsan ska till en polare och se på Kalle Planka sen! Ha så kul så hörs vi!

puss puss kram kram!!

Lolo sa...

Låter som rejält uppvarvade barn.. Näsan :=) Hmm.. dagens ordspråk.. gillar Harriet sen tidigare, hon har ofta rätt. Mitt ordspråk idag får bli Nathans ord till Jamie "You took something that would have beaten most people and you kept going with it and you turned it into something great..."
Puss