lördag 27 december 2008

Pyjamasparty med favoritherrar

Äntligen kom fredagen! Och vad som började som en mardrömsvecka slutade ganska lyckat. Firande och bestyr är över. Idag tog jag hand om barnen medan Joy och Wayne gick på bio. (Bond) Och vi slappade hela förmiddagen. Wes hade fått Lejonkungen i present så vi såg den. En av min och Wes favoritfilmer :) Det visade sig bara vara en itsy bitsy detalj som sabbade hela grejen.. Vad? Engelskan!! Det var ingen Pumba som tog i och vråla: För när jag var ett VÅRTSVINSBAAAAAARN! Istället var det en Pumba som med aningen för hes röst sjöng: When I was a young wart hog..

Åhh så puttinutt... Men det är är feeeeel! Det är ungefär lika fel som om Woody Allen skulle spela James Bond! Nepp, det går bara inte! Meningen låter inte ens bra....

Just det, ska bara lägga till att nu känns det som att jag snart testat det mesta typiska amerikanska i matväg, bara under den här veckan har jag ätit Pigs in a blanket, Apple Pie, Pretzel och även druckit Egg Nog. So far är det bara en sak som jag inte tyckt om alls och det är Corn Dogs. Vet inte om jag nämnt det innan, Jag kunde inte ens äta upp den och då är det illa!


Klockan är nu 9.11 pm och jag sitter och väntar på att familjen ska logga in så vi kan ha Skypedate! Eftersom dem ska pysa neråt mot Skånetrakter så ska vi prata. Så i väntan består min fredagkväll av Pyjamas och två av mina favoritkarlar: Ben & Jerry :)



Här kommer ett kort på en mycket koncentrerad pyjamasklädd Emma som försöker få skarpt kort i extremt dåligt ljus. Min allvarliga min och skeden som klyver mitt ansikte bjuder jag på:P




--- Jag skulle vilja sova i en eka i havet ---

4 kommentarer:

Joelo_89 sa...

HEJ!!
Ja just det, jag fick ju vara hemma, för att det sket sig med kattvakten:(:(.. Jag ville så gärna ner dit..
Men men så går det.. Det låter jämt sm om ni har det så mysigt:D: puss

Amanda Laitinen sa...

--jag vill vara med emma--
DU HAR JÄTTE FINT HÅR!! verkligen, det ser starkt och snyggt ut..
har du gjort nått med det??=)
PPUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS

Emma sa...

Joel:Fy vad tråkigt! Men hoppas du får det mysigt hemma ledigt, med lite lugn och ro i en vecka:) Bor Sano hemma hos oss nu?

Manda: ---jag vill vara med manda---
Oc tack för hårkomplimangen men säg inte sådär! Just igår var sista gången jag använda mitt schampoo som jag tyckte så mycket om och som jaghade med mig ifrån Sverige. Det är slut nu :( MEn testa det schampoot, det var jättebra! Gliss Total Repair - Weightless Schampoo speciellt för nordiskt hår. Balsamkuren till är också superbra.
Men istället för att gråta över att scampoot är slut så testar jag en ny sak. Jag ska ge det en vecka och om jag märker resultat så tipsar jag:)

Pusss till mandiluskan

Lolo sa...

Tack för bilden! Mysig pyjamas :)