fredag 26 december 2008

Sista bokis

Jag hade SOVMORGON, ehmm typ.. Dem kom inte ner förrän klockan nio så jag låg påklädd och drog mig i sängen från halv åtta till klockan nio. Men skänt ändå. Och då var presentöppningar. Och huset är nu fullt med mer prinsessor och dinosaurier än vad disney och jurassic park kunnat drömma om. Tog det lugnt hemma tills vi for iväg till några bekantas hus. Det var jättetrevligt, återigen massor av olika människor från massor av olika nationalieter. Värdarna var från Tanzania och Italien. De har bott i Uganda. Även människor som ursprungligen var ifrån Kina, Serbien och Korea var där. Jag älskar San Francisco!

Sedan gick jag hem och bytte om för att gå på möte. Med bokisgruppen gick vi sedan hem till en som heter Bridget där det bjöds på förfriskningar och mingel. Så kul, särskilt eftersom man lär känna dem flesta bättre.

Mina inlägg är tråkiga nu men jag är så trött så jag orkar inte gå in på detaljer.
Kanske blir mer utförligt i helgen.

Jag har iaf haft en toppendag! Hoppas ni också haft det!

Nu ska jag sova.

Morgonpuss till er därhemma.

---Jag skulle vilja åka Snowboard i Lake Tahoe---

1 kommentar:

Joelo_89 sa...

Hej! åhh, vad mysigt det lät hemma hos Bridget! Vad kul att dagen varit bra!! hade puss