måndag 15 december 2008

Rättelse

Jag står för det jag skrev i bloggen men jag formulerade mig konstigt och fick en del oroade. Jag lyckades inte få fram det jag ville ha sagt och en del tog det på annorlunda sätt. Jag vill inte att ni ska bli misstänksamma om massa saker för det finns inget att bli det för men jag tog bort inlägget.

Alla hann läsa ändå verkar det som! Hahaha

Aja, har ni frågor kan ni alltid fråga.

Och angående det som sker i mina kommentarer, den anonyma ryssen kan presentera sig så blir det ju inget onödigt tjaffs även om jag lite roat följer händelseförloppet.

Det jag vill ha kvar från förra inlägget är:

Hemma för mig - det är där jag sjunger.

---Jag skulle vilja plantera ett träd---

(kom nyss från colleget, gör en sammanfattning ikväll)

1 kommentar:

Lolo sa...

Hemmatanken, va fint!