måndag 5 januari 2009

Brunch är....

Dagens höjdpunkt var mitt samtal med Manda!
Hon är S:et i sol och M:et i måne.. (internskämt)
Håll mig uppdaterad om ditt val nu... skolan alltså:P
Vilket du än väljer blir nog bra.. det är ju dig det handlar om (L)

Dagen idag var som gårdagen men jag bestämde mig för att äta ute idag. Familjen bjöd hem folk idag men jag ville inte vara så social så jag snappade åt mig en bok och begav mig till vanliga matstället och på första sidan så läser jag om Golden Gate parken och San Francisco. För ett år sedan hade jag inte brytt mig, men det är lite annorlunda nu:P

Jag blev anklagad att jag låter som en snobb när jag skriver blogg för att jag använder ord som brunch. Låt mig förklara. Brunch är ett finare ord för en för mastig frukost man äter för sent på dagen och som orsaker magkramper och rubbar ens mattider eftersom du är mätt tills sent på kvällen.. Bättre? :P

--- Jag skulle vilja vara tolk för en dag ---

3 kommentarer:

Amanda Laitinen sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHA
på nått sätt vill jag bara vara sol 8)8) AHAHAHAHAHAH
jag tycker du fortfarande är snobb.. och jag tror attt alla vet vad brunch är ;) hahahahah
emm är bara S (nobb) en väldigt stor S(nobb)!!!! HAHAHAHAH

pussssssssss jag saknar dig, även om ditt folk gör mig magsjuk 8)
JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!

Amanda Laitinen sa...

DISSA MIN KOMMENTAR BARA!! GÖR DET :O

\ /-]\[E$@ sa...

Emma du bevisar att du är snobb när du inte svarar på kommentarerna! haahaha