torsdag 15 januari 2009

Inga krusiduller här inte!

Jag lever men hinner knappt kolla bloggar längre. Jag svarar på mail och kommenterar bloggar när jag har tid.

Dagens bästa var helt klart msn-konversationen med Amanda sekunden efter jag nyss kommit hem från simningen:

E: Ledig?
A:Yeeeees!
E: Mat?
A: Yeeees!
E: Nu?
A: Yeeees! Syns.
E: Japp
A: Bänken jao!
E: Nu kvinna!
A: Nu

Inte nåt fin-i-kanten-prat här inte!
Tre minuter senare är vi luffare (a.k.a. milfar but that's another story) vid bänken och gör kvarteret osäkert.

Jag har massor att skriva om egentligen men inte nu. Jag åt hamburgare nyss. Jag mår illa. Jag ska på toa. Det här är Amandas fel och kanske McDonalds...

---Jag skulle vilja gå tillbaka i tiden och inte äta min hamburgare---

2 kommentarer:

Amanda Laitinen sa...

SKRIIIV MEEEER!!!

onlyGackt_san sa...

hej babe gillar den konversationen
saknar dejj skall skriva blogg snart kommer upp i dagatrna nu oki

love you thnx för kortet saknar dejj bara ännumer nu puss
<3