söndag 10 maj 2009

Känslor, årstider och block

Just det!
Jag hittade ett block i Joels lägenhet som han nallat av mig för längesedan. I blocket fanns en text som jag skrivit. Jag kommer inte ihåg när jag skrev den. Här är den. Hämtat direkt ur ett bortglömt block.

You always smiled like the sun
Laughing without a a care in the world
In the dark you were the light
And the summer -That was you

Somehow something changed
The light started fading
An autumnwind blew
Introducing a new you

You say the sun never shines
'Cause it's winter in your mind
The thing snowing is your doubt
I wanna be warm enough to melt it away
But it's too thick and cold and hard
And like that it'll stay

So I'm waiting
Waiting
Waiting for spring

Nu ska jag ut.
Cioooo.

5 kommentarer:

Lund sa...

jag finner inga ord... men nu vet jag att du älskar mig lika mycket som jag älskar mig :):):) <3

Doris sa...

Vackert <3

MomPop sa...

Nice! Bli medlem på www.poeter.se kanske!? =)

Anonym sa...

BLOGGA!!

Lolo sa...

Hej! Sa jag att jag tycker om dikten? Jag menar alskar :)

Hoppas det ar bra med dig och ha det sa jattebra i Sthlm snart!

Kram