torsdag 7 januari 2010

Tjuvlyssnat.se

Min generation var smartare som 16-åringar än dagens 16-åringar.
(ska tas med en nypa salt Al ah1)

Exhibit A:

Två tjejer ~16 är på väg ut från bion efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.

Tjej 1: Sjukt vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!
Tjej 2: Men…
Tjej 1: Skitläskigt ju, allting skulle kännas som om det var jättenära.

Exhibit B

Två tjejer ∼16 sitter på bussen och pratar om en konsert som den ena ska gå på.
Tjej 1: Men inte visste jag att du lyssnade på dem.
Tjej 2: Jo men det har jag gjort jättelänge ju.
Tjej 1: Men hallå… du är ju inte ett fan av dem på facebook!

I rest my case.

Nu ska jag bada. Tack och lov för badkar. *tumlar iväg*

3 kommentarer:

Joelo_89 sa...

Haha!! Det ska inte vara tjej 1 och tjej 2 utan blondin 1 och blondin 2:D!!haha

Anonym sa...

men shit vad stort det lät.. 16 år.. säger ju det, har värsta åldersnojjan :(
//dumle

Emma sa...

Bror: HAHAHHA kanske ja:P

Dumle: Det var jag som nyss skrev "min generation", hur gammal tror du inte jag känner mig? XD