söndag 6 april 2008

Hyperglad Emma pà en Sòndag

Idag àr jag hyper hyper hyper!!
Varfòr? Emma har gàtt pà mòte idag!! Pà engelskt mòte, och hon ska pà engelsk sammankomst pà sòndag!:D:D:D:D Jag gick i 40 minuter till Rikets Sal (den du N-chan!:P) och dàr var bròderna och systrarna jàttetrevliga:) Jag fick skjuts hem av en syster och jag blev hembjuden till en annan imorgon! Sà det kànns sà bra! Och det var skònt att fà hòra engelska och tràffa mànniskor som àr genomsnàlla och som tror samma sak som mig! Det àr helt otroligt! Man kànner en sèn samhòrighet med mànniskor man tràffar fòr fòrsta gàngen! Oj! Det vart mènga utropstecken:P
Det fanns en engelsman hàr som tyckte jag hade sà bra uttal men han beròmde mig sà mycket sà det vart pinsamt och sen nàr jag prata sà visste jag att hela tiden lyssnade pàhur jag uttalade:P Men han var snàll fast att han knappt trodde pà att jag kom ifrèn Sverige fòr om han fick bestàmma skulle jag komma ifrèn England (hahah det àr fàrmodligen tack vare englishsnobbbutler pratet i Sthlm:P)

Sà imorgon ska jag hem till en syster, vi ska àta och sen gà igenom fòr mòtet pà onsdag:) Det kànns sà bra:)

Nu ska jag snart àta pizza tror jag.. (mums)

Nadia! Jag missade dig idag med! Jag saknar dig ju! Kan inte du ocksà komma ner? Jag tànkte fràga om du ocksè kunde komma ner men du har ju inte varit inne:( Haha det àr bara du som kan uppskatta glass Nàstan lika mycket som mig;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer idag:)
Pusssssssssss frèn Italien till Sverige!

Dagens note to self: Glòm aldrig dagens kànsla som jag fick idag pà mòtet:)

Ciao!


3 kommentarer:

Nadiiiia sa...

hahah va kul å gå på möte där nere:P

Lund sa...

åhh låter helt underbart, va roligt att gå på möte där nere :D

fixa massa vänner som vi kan utnyttja och hälsa på sen ;)

Emma sa...

hahahah i will:P