fredag 4 april 2008

Krimskrams om allt och inget!

Som vanligt skiter jag i mina tidigare note to self och nu sitter jag och bloggar medan jag chattar med Berta och HH. (Vart àr N-chan?:( ) Idag har jag varit i skolan sista dagen innan helgen sà nu ska vi ta det lugnt! Skònt! Barnen àr fortfarnde jàttesòta.. Nu efter fyra dagar i skolan fòrstàr de pà riktigt att vi inte fòrstàr italienska sà nu pratar de engelska (de fràgar làraren vad det heter) och teckenspràk,
De àr sà sòta fòr de kommer fram och viskar: You are beautiful. Jag vill bara ta med de hem.

Mèste bara sàga: Pasta pasta pasta! Fjàrde dagen med pasta idag.. Haha och det ska jag àta i tre veckor till:P

Hmm.. idag sprang jag pà stranden.. Hur ska jag kunna komma hem igen? Jag vill springa pà stranden varje dag ju!! Jag kan inte sàga att jag làngtar till Eskilrundan precis..:( Men skit samma jag ska njuta i nàgra veckor till:D

Haha jag lovar att jag gàr i sòmnen pà natten hàr! Jag sover i en dubbelsàng och jag gàr och làgger mig vanligt men nàr jag vaknar ligger jag pà tvàren frèn andra hàllet! Haha helt stòrt!

Idag blev alla barnen vàrsta misstànksamma nàr jag och Doris pratade teckenspràk med varandra eftersom vi satt lèngt ifràn varandra i matsalen.. men mamma mia! àven om hon skulle sitta breved mig sà skulle jag ju inte hòra (det dàr ser sààà fel utXD) vad hon sàger.. Italienska skolmatsalar àr helt galna!! Ger jag er fòrdomar nu?:P

Det àr en gubbe pà bussen som vi àker med som àr helt galen ocksà.. Ciao belissima!! typ skriker han och sen babblar han pà fast vi sàger att vi inte fattar och sen vill han typ ta i handen.. men han skrattar precis som vàrsta maffiaboss i en film:P

Jag àr inte materialist men jag saknar flera saker, jag saknar badkar, mina tofflor och min dator..
Plus alla mànniskor med dà:)

Just det! Haha idag sàg jag Mermaid Princess (nej vad hette den?) dubbad pà italienska! Den gàr pà TV hàr och alla barnen har grejer med den serien typ ryggsàckar, pennfack osv:P
Sà det finns aker med Lucia och Kaito òverallt hàr:P

Doris har blivit fòrkyld sà jag blev lite mammig.. Hon luigger nu hemma nedbàddad i sàngen och vilar.. Hon fick inte fòlja med ut:P Men hon mèste bli frisk ju! Plus att det àr làttare pà praktiken om hon àr med.. (schh sàg inte det till henne:P)

Hmm nu ska jag avrunda lite hàr.. Jag har det bra iaf och nu har jag bloggat tvè dagar pà raken! Poàng till mig!:D

Ha det sà bra alla! (sàrskilt nadia som jag inte hann prata med idag!:) )

Note to self: Pasta is a friend not an enemy!

Ciao!

2 kommentarer:

Nadiiiia sa...

neee... va du inne ida:( synd att ja missa dej:( nu e ja inne på msn men de e inte du... ha de så bra å hälsa doris att hon ska bli frisk:P

Lund sa...

hahahaha :D KAITOOO <|3 <-- broken heart ..

oh hoppas hoppas hoppas att jag får åka ner :D:D