måndag 19 maj 2008

Vadå läxor?

Uppdatering känns läglig nu..

Amanda gjorde en riktigt fin summering av helgen som var riktigt rolig.. Läs där om du inte gjort det tycker jag..

Det roliga är att Fatima kommenterade att vi var väldens lugnaste tjejer och hon funderade på om vi var så lugna bara för att hon var där.. Hehe synd att hon missade melon/glasskriget dagen efter:P Det var så härligt att bara vara barnslig.. Jag lämnade töserna själva på söndagen för att jag skulle hem och plugga och tro mig, jag skulle faktiskt plugga men jag hade bestämt mig för att surfa en halvtimme och när jag kolla in den vanliga sidan så tog mitt hjärta ett bungyjumpskutt om nåt sånt finns eller så slutade det helt enkelt slå för väntan var över!! Kurosagi the movie var släppt och i och med det var alla tankar på plugg borta.. Men av mina tre arbeten skrev jag ett iaf medan jag väntade på att filmen skulle komma hem:P Jag kollade och somnade med ett leende på läpparna 7777

Den var så bra så bra så bra 7777


Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag hade min sista svenskalektion - nånsin! Känns lite konstigt men yaya, min svenskalärare hade skrivit en jätterolig dikt om våran klass.. Det var gulligt tyckte jag, sedan slutade jag, kom hem plugga och sen åkte jag och pappa till Eskiln och sprang.. (Såg inga ormar idag eftersom det var kallt och med tanke på att det snöade i helgen kan man ju hoppas att de frös ihjäl.. Suckers!!(eviiil)) Jag sprang hem ifrån Eskiln också medan pappa tog bilen. Medan jag sprang så började det hagla och sen började det spöregna! Det var så mysigt och jag fick en sån där knäpp musikvideokänsla för jag lyssnade på min mp3.


Just det! Idag i skolan funkade inga sidor på internet utom typ http://www.tjuvlyssnat.se/ Kolla in den sidan om ni har tråkigt. Här är ett exempel om våra trakter. Folk mailar in roliga samtal de tjuvlyssnat på:


Gamla stan, Stockholm
Tre tjejer ~16 står ihopklungade, varav två av dem pratar mest.Tjej 1: Alltså vad kommer uttrycket "Avestafjortis" från?Tjej 2: Öh…Avesta?Tjej 1: Men… Vad är Avesta för nåt?Tjej 2: Eh…ett land, tror jag…Tjej 3 (skrattandes): Visste inte ni att jag kommer från Avesta?


Nepp! Nu orkar jag inte skriva mer och inget roligt inlägg vart det heller men nu ska jag gå och shoppa tallrikar och gardiner!



Note to self: Snäs inte på historieläraren om du inte är beredd på att hon snäser tillbaka, även om det är kul:P

3 kommentarer:

Nadiiiia sa...

Hahha jadu emma då, du skulle plugga, fast jag tror jag ska va tyst, jag gör likadant så ^^ hihihi va filmen så bra allttså:P humm kanske se den i sånna fall:P

Lund sa...

HAAHHAHA avesta - ett land? xD AHAHAHAHAHAHHAHA
oj oj oj om folk bara visste :P
jag har inte sett filmen än men jag ska se den snarast :)

Amanda Laitinen sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, när hon ba "lugnaste tjejerna" .. Jag ba: öhmähm, *HOOOOOOOOOOOOOOST* fått nått i halsen typ, lalalaaaaa.. xD haha det var askul ,


<33333333333333333333333333333333