måndag 29 september 2008

Got milk?

Vad gör man en vanlig måndag? Vad är den perfekta början på veckan?

Vinna 100 000?
Ha en romantisk friare?
Få drömjobbet?
Relaxat vakna med ett leende på läpparna med nya krafter i kroppen?

Eller jag vet! Varför inte med att gå in i en mjölkkyl, dra ut alla vagnarna och skura gammal, möglig mjölk som fastnat och lagt sig som ett lager över hela hela golvet? - För hand! *klappar händer och hoppar gjäljdehopp*

Oh Yes! Nåt jag drömt om hela mitt liv!
Eftersom det är ett känt faktum att jag har lite svårt för mjölk så blev det inte precis bättre av att för hand skrapa bort klumpig mjölk och hitta stora hårtussar i.

Kom hem från jobbet illamåendes med känslan av att sätta mig i duschen, dränka mig i duschcreme och sakta vagga fram och tillbaka. Uuuuaack!



Har spenderat dagen halvsur och jag befarar att jag tog ut det på Manda.. (anoo)
Men genom chattkonversationer och Manda vart jag på bättre humör även om jag drog henne bort från sitt kära The Hills.
Amanda - I'm terribly sorry! mm(___)mm

Nu har jag en mäkta intressant msnkonversation med två stollar i Norrköping!
Värsta dirty dogs alltså! Mamma mia!

Chuuuu chuuuu!

9 kommentarer:

\ /-]\[E$@ sa...

AAH VA ÄCKLIGT!!!. men å andra sidan..

Jordgubbar, grädde.. OCH MJÖLK!!!
hahahhahahHAHAHAHHAHA
och du du var snuskigast!!
Vi försöker bara lungt ligga där och kolla på toip model.. men nej nej.. baa aaaah vad har ni på er.. hur mycket tar ni.. kan jag bli er PIMP..

HAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Emma sa...

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

så var det inte alls!!
det var NI som började med säljargubben!! :Ö

\ /-]\[E$@ sa...

ÖH NEE! det var du som börja prata om att suga !! den gubben använder jag JÄNMT!.. och du vände på ALLT !!
så det så ;O

Emma sa...

lägg av! nu tror alla att det var VÄRSTA samtalet vi hade!! :P

Lund sa...

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA


jag har ingen aning om vad ni TVÅ pratar om (a)

Nadiiiia sa...

hahah mysigt det där med mjölken, usch stackare:P

\ /-]\[E$@ sa...

FALSK BITCH !!!

Emma sa...

hahahahahahhahaahhaahahh berta suger!

\ /-]\[E$@ sa...

HAHHAAHHA
DU SUGER!! *HAHAAAHHAHAH