torsdag 27 november 2008

Barnakarlek

I flera dagar har jag varit varldens drygaste manniska. Jag borde aka hem. Han hatar mig! Forra au pairen var battre! Arligt talat sa har det kannts lite hopplost. Cassatt har gjort det battre genom att saga att hon tycker i alla fall om mig. Imorse vaknade jag och det forsta jag hor ar att han hatar mig. Cassatt hakar pa. Hon tycker inte heller om mig och bada borjade braka. You gotta love 'em, right?

Vad som hande darefter har jag ingen aning om. Wes har varit sa gullig efter. Han har gjort teckningar "sa att jag aldrig ska glomma honom", han har sagt flera ganger att han alskar mig och pussat mig och kramat mig hela dagen.

Jag gjorde trolldeg idag som vi satt och pysslade med. Han ville att vi skulle gora nagot som hade med dinosaurier att gora (chock!) Jag satt och tankte pa Sara och innan jag visste fatta sjalv hade jag gjort en skoldpadda. (XD) In i ugnen, sedan malade vi alla djuren. Wes, blev kar i skoldpaddan sa efter den var malad ville han bara ha den. Jag sade att han maste ha den for att minnas mig. Han stoppade den i brostfickan.
- So I can have it close to my heart..
Helt plotsligt kanns allt inte lika tungt langre. :)

Imorgon har jag nada aning om vad som kommer ske. Klockan tva ska vi till en van till familjen och sedan klockan sex ska vi till en yachtklubb. Thanksgiving! Sjalv ser jag det bara som middagsbuffe:P

Just det! Jag gjorde Flygande Jakob idag. Barnen gillade det. Foraldrarna gjorde inte. Dem sade det inte men you know:P
Sjalv njot jag av svensk mat.

Jag har hemlangtan, jag overlever men jag har det mer nu. Alla pratar om Thanksgiving nar familjen och vanner ska vara tillsammans och allt. It gets to you.. Sa ni ska veta att ni ar saknade, allihop! (kanske inte grandpa under sangen men...)

Jag kanner att jag inte har nagot att tillfora varlden mer ikvall sa jag slutar skriva nu:P

XOXO

--- Jag skulle vilja sova i en tradkoja ---

5 kommentarer:

\ /-]\[E$@ sa...

Asså vet du att du låter som värsta psyket när du skriver sånna där grejer i slutet..HAHAHAHAHAHAHA
BA..VILL SOVA I EN TRÄDKOJA.HAHAHAH
asså nu när jag löser din bloogg ..och när jag närmar mig i slutet. ba.. aaadu ..vad har hon för sjukt tanke idag!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
nee jag skoja :P

Emma sa...

hahaha jag kanner dig och du skamtar inte!
but I don't care! (hmpf!)

och som om du inte skulle vilja sova med mig i en tradkoja? (grrr!)

\ /-]\[E$@ sa...

du känner mig såå braa (A) hahahahaahaahaaah

okey du KÄNNER FÖR BRA!! för att JAA!! DET VILL JAA!!
'hahahahahha puss på dig sötis och finast :)

Lolo sa...

Emma: Flygande Jakob, va gott! Ha d så bra på yachtklubben och berätta sen hur det var :)

Bra att barnen slår över till goda dagar ibland..Jag tror att de tycker om dig och att de saknar den gamla au-pairen.Jobbigt för dem oxå att byta hela tiden.Stå på dig bara! D blir bättre!Stor Kram!!

Vane: Prinsessor ska sova vid den här tiden ;)

Amanda Laitinen sa...

YATCHKLUBB? är det en såndär lyxbåt:O omg ... WooWOoow Hahahah.
Jag tycker det inte alls är konstigt att du skriver såna meningar vad du vill göra på slutet..SOOOOOOM däremot andra tycker..HAHAHA aja, det är jätte tidigt på morgonen här.. Ska packa, sen åker jag iväg till Norrköping :) Wohoo, vi ska på bio ikväll.. och gissa vem som ska också det.
jag saknar dig.pusss