onsdag 26 november 2008

Utmanad

DrygoSara utmanade mig:

Nu har det dykt upp en till utmaning till alla bloggare och bloggerskor som finns i bloggvärlden. Den här utmaningen går ut på att tipsa andra om sina favoritbloggar (kanske just Din blogg är bland någons favoriter?) och sedan utmana andra personer som gör samma sak! LYCKA TILL!

Regler:
- Skriv ner fem bloggar som du brukar läsa.
- Skriv ner fem stycken personer som du utmanar.
- Berätta att de har blivit utmanade!

Jag ar lat och pa detta satt kommer jag undan bast:
Jag tycker om allas bloggar som finns lankade pa min blogg :)
Jag utmanar alla som laser denna blogg + de som finns lankade pa min..

Alla nojda och glada?
Jag med!
Och jag vet att det har ar den trakigaste utmaningen nagonsin men jag har inget battre for mig.

(Ar min armekniv nojd?)

2 kommentarer:

Lund sa...

hahahha förlåt, men jag blev utmanad och jag kan inte tack mig till en så faktiskt relativt enkel sådan :P

Emma sa...

jag fattar nada av din kommentar XD