måndag 24 november 2008

Extrainlagg

Jag har glomt skriva om det har varje gang sa jag gor ett extra inlagg. Hur skulle ni reagera om ni horde den har meningen:

You gotta chech yourselves for butterflies before you step into the elevator. This is U.S.D regulations!
Det har intraffade pa Academy of Science. Pa vaningen langst upp flyger det fjarilar overallt. Bamsestora och Lilleskuttsma sadana. Och eftersom de ar utrotningshotade en del ar det inte konstigt att de inte vill att nagon fjaril ska gora ett rymningsforsok pa nagons axel in i hissen och ut i vida varlden. Men tank dig det har:

- Tjena grabben! Lange sedan! Hur gar det for dig? Vad jobbar du med nu da?
- Tja! Uhhh.. Jag ser till att inga fjarilar aker snalskjuts i hissen. Det basta ar att jag har en mening att saga och den sager jag sakert 894 ganger om dagen. Hehe...

Eller kan man ju alltid saga att man ar typ The Butterflies Bodyguard eller liknande. Vanta! Det later ju nastan som en superhjalte som sjuariga tjejer skulle tycka om... Hmm.. kanske borde borja skissa lite. Ser ni? Aven en person med trakigt och ostimulerande jobb kan inspirera till storslagna ideer. Jag kan ge honom en liten check nar jag ar rik och beromd.
Lat mig se, ska superhjaltens trikaer vara fjarilsinspirerade eller ska jag skapa nagot helt ovantat...?
*forsvinner in fjarilsvarlden*

4 kommentarer:

Agge sa...

Varför inte skriva en bok av alla intryck och det du får vara med om? Du har ju värsta uppslaget redan efter den där meningen om fjärilarna. Du gick ju igång med en gång i fantasin. Heja heja Emma. Tappa aldrig bort det.... Det är förståndiga människor som vandrar i böckernas värld och får mer innehåll och upplevelser i sitt liv.Jag är glad över att du är en "bokmal". Du har mycket mer att tillföra en diskussion och samtal än en som aldrig läser ngt. Go on girl!!! You´re my girl. POK <3

Lund sa...

hahahhahhaha butterflies ;););););)

nu vet jag vart du fick din insperation ifrån ;) :D:D
thank gooosh for that ;D

ps. jag skriver och skriver :D:D:D ds.

Lund sa...

btw , DU är utmanad :O

Emma sa...

Haha den boken skulle nog inte vara sarskilt underhallande:P
Men fantasin forsvinner nog inte i forsta taget:P

Pusss

ocg drygosara! orka bli utmanad! det var inte ens en kul utmaning ju:P