tisdag 25 november 2008

Fnittersjuka

Pojke sjuk och flickskolan installd - I love mondays.........

Tog mig igenom den och fem dinosaurietidsaldrar med lim, sax och kritor. Jag sov sa daligt inatt och var sa overtrott sa jag har varit overkanslig mot alla ljud (eller snarare oljud) och allt ovantat idag. Efter middagen traffade jag Amanda en timme eller tva pa en snabb fika och da var det tvartom. Jag fnissa som en tok och garva sa jag grat. Good times.:)

Jag ar borjat last en ny bok nu och inledningsorden handlade om drommar och vad det ar som gor att vissa ser till att fa sina drommar ga i uppfyllelse och vad det ar som far vissa att strunta i sina drommar. Det var intressant, jag holl med om det som sades. Det skulle vara kul att diskutera med nagon men absolut inte nu pa det humoret jag ar pa. Ni vet hur det ar nar lararen i skolan sade att man absolut inte fick stora eller skratta och man ar inte pa sant humor men sedan sa ser man hur en annan skrattar sa den skakar och helt plotsligt sprids fnitterpulver over hela dig och det gar inte att sta emot? Sant humor ar jag pa nu. Fast det ar ganska mobbat for jag ar sjalv har framfor datorn. Men tank, jag sitter har som en annan fane och ler medan jag skriver det har. Kan ni se mig le som en fane? Inte? Nu da? Nu ler jag annu storre :D
Hahaha, kanske kan sprida lite fnitterpulver till Sverige?

Ifall ni har kiss och bajshumor kanske det har funkar: Jag har bajsat gront! Gront som i de forsta loven pa varen. Helt sjukt och jag stirra pa toapapperet i sakert tio minuter och var tvungen att upprepa proceduren for att se om det var sant. Vem vet? Kanske trycker fram en dollar snart? De ar ju grona. Pojken med guldbyxorna. Vad skulle jag bli? Flickan med dollartarmen?

Hahahah och nu till er som fasar over att jag skriver om min grona avforing pa bloggen. Don't worry, jag kommer inte skriva min blogg pa mitt CV nar jag soker jobb.. (om allt funkar och dollarna kommer behover jag inte ens ett CV :P)

Nepp, jag ska forsoka gora en deal med John Blund nu och se om jag kan byta lite av mitt fnitterpulver mot hans sand.. Han kan vara ganska tuff och envis ibland.. Wish me luck!

XOXO

--- Skulle vilja ha en egen kolumn i en tidning ---

9 kommentarer:

Lund sa...

HAHAHAHHA jag har också bajsat grönt xD innan vanesas bröllop på pizzerian vi stannade på xD HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

"could this bee. DESTINYY" ;) ahhahaha (NwP)

haha jag hade världens cp dröm i natt.. jag drömde att vi var i stockholm på en britney spears konsert och det var värsta fina stämmningen och allt.. sen helt plötsligt började hon jaga oss genom hela lokalen runt.. och sen så sa hon. "Ni hade världens chans att träffa mig där, men vet ni varför jag jagade er.. För att ni inte behandlar mig som en av er, utan en som står er mycket högre" alla ba ,, AHAAA.. ssen vart det värsta kramkalass xD HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

tyd den drömmen tack ;)

Erika sa...

Hej Emma!

Jag såg din kommentar på min blogg och svarade på den där. Men tänkte att jag lika gärna kan skriva en rad här med. (eller 7?)

Du får så gärna läsa min blogg, den är till för att läsas.
Jag smygläser ju din själv så.... ;P

Ha en trevlig dag! =)

Emma sa...

Sara: Du och jag och... kloversjuka XD
Och jag har bade en och en annan tolkning pa din drom:P

Erika: Okej nu ar kortena pa borden. Da kanske vi kan uppgradera till att lasa istallet for att smyglasa? :P
Ha det!

Lolo sa...

Du kämpar på bra med Dino-grejerna,
Poo-poo-Emma ;0)

Ps. Jag har en liten hemlis, som jag tror du skulle gilla..

Victor sa...

bajsemma :F

Emma sa...

lolo: tell me, tell me!

vic: and proud of it :P

Amanda Laitinen sa...

HAHAHAHAHAHAHAAH satt och skratta till dte där bajset hur länge som helst HAAHAHAHAHAHAHAH vad kuul:D:D
kan man bajsa grönt????!! det har jag aldrig gjort :)jag kör orginalet, brrrrrowwwwwwnie:D hahahahahahahh usch vad äcklig jag är.. aja puss jag saknar dig, jag åker till norrköping på fredag:) Wihooooooooooooo, wish you was here <3

Lolo sa...

I will.. when the time is right :)

Emma sa...

manda: hahahah jag ar tillbaka till originalet nu:p
miss u too <3

lolo: okidoki