måndag 24 november 2008

Lost in time

Idag lag jag och drog i sangen sa lange jag kunde. Hur lange ar det? Det ar sa lange att jag bara hade tva minuter pa mig innan jag var tvungen att ga till motet. Tiden gar fort nar man vill sova men tiden gar inte alls nar man inte kan sova. Skumt.
Det finns en syster pa motet som tar hand om mig. Hon ar som en extramormor och idag kom hon fram och krama mig det forsta hon gjorde. Jag skulle vilja stoppa henne i vaskan och ta med henne hem. :)

Efter motet var jag med Amanda en stund men gick sedan ner till Haight. Och jag skulle in en snabbis pa Ever After Books. Men Emma+bokaffar som denna+snabbt ar en ekvation som inte gar ihop. Jag blir som Ferdinand under korkeken darinne. Och nar jag antligen masade mig ut darifran efter en upphetsad diskussion med agaren om bocker sa sag jag att jag hade spenderat tva och en halv timme darinne. I butiken som har allt fran Whitman, Tolstoj, Marian Keyes och aven nu - mitt hjarta! Jag ar stolt boknord och tack vare det sakert smartare an dem som planerar mobba mig for det! :P

Jag ringde hem igar. Sa skont att prata med familjen aven om jag blir irriterad for att jag maste upprepa allt hundra ganger for att ni inte hor. Sorry :)

Nepp, nu ska jag ata Ben&Jerrys och softa framfor dumburken.

Pussss

--- Jag skulle vilja hoppa fallskarm ---

2 kommentarer:

Agge sa...

Du får tala tydligare och artikulera mera så slipper du irritationen;)Det blir säkert bättre med Skype. Då kan vi både se och prata med varandra. Häftigt! Vi längtar.....

Lolo sa...

Ever After Books låter mysig..Va bra att du sov så länge du kunde. Say hi to grandma at the hall;) Puss å kram
/Fedinand (The real one!)