onsdag 26 november 2008

Skalliga observationer

Jag hade aldrig tidigare tankt pa att det var tre lampor i taket forran jag sag dem speglas i hans blanka panna. Vilken utmarkt observation, inte sant? Jag har tankt pa hur det skulle vara om man satte tre personer framfor ett bord och alla skulle pa sina egna satt beskriva en utvald manniska. Vad kul och jamfora! Det har tankte jag lite snabbt under sista talet pa motet idag efter att letat efter andra saker i taket pa talarens flint. (till er som undrar fann jag inget) (och till er som fortfarande undrar satt jag pa behorigt avstand flera stolsrader bort)

Nu ar det Thanksgiving! (middagen serveras pa torsdag) Yeeeeeeei!
Eller inte, och nu borjar jag fatta varfor pappa alltid har sagt varfor han inte tycker om loven. Det betyder ju att ungarna ar hemma och draller hela dagen! Ingen aning om hur morgondagen ser ut men den kommer sakert med stora aventyr. Dagen idag bestod av bl.a. tre nasblod men jag var inte skyldig till nat av dem (sa lange pojken inte kan lasa tankar:P)

Mina tankar om vad man ser i en flint, aventyr och nasblod i en salig blandning beror pa dels att det ar jag men ocksa pa att snale gubben John inte ville ha fnitterpulver, och han prata om att i och med att dollarn gatt upp sa var sanden dyrare och han tog inga mutor. Resultat? No sleep..

Skam den som ger sig!!
Jag ar sa trott men pa sant glatt humor att jag inte vet vart jag ska ta vagen.. Om Sara var har skulle jag rulla pa golvet! Hehe.. det dar lat ju sjukt men det finns en historia bakom det, okej? Jag ska inte behova forklara mig sa jag ska diskret sluta skriva nu...

--- Jag skulle vilja vara pa en plats ingen annan manniska nagonsin varit ---

7 kommentarer:

Lund sa...

Är du riktigt säker på att du inte gav efter inför impulser och klappade den skalliga mannen på huvudet? :O det skulle var aså olikt dig annrs :O

Stackare, varför kan du inte sova för :/ *lägger sig brevid* Nuu kan du säkert 7777

Emma sa...

japp, jag stog emot dem.. men det var hart....

nar du skriver en san kommentar gor det ont i hjartat.. I miss u!

\ /-]\[E$@ sa...

JAG KOMMER IN I RUMMET OCH LÄGGER MIG EMELLAN ER TVÅ O FÖRSTÖR MYSIGHTERN eviiiiiiil !!!!!

Emma sa...

the more the merrier... eviiiil

Lolo sa...

Apropå "skalliga" så hörde jag idag, när jag var ute med Oosa i tj att du och din bror var rätt skalliga som små.. HAHA!! Säkert söta ändå ;) Undrar om jag ska sätta mig o spela lite gitarr på sängkanten.. D börjar bli fullt i ditt rum :0)

Emma sa...

vada fullt i mitt rum?

Lolo sa...

Vadå vadå?