måndag 10 november 2008

The moon

Har kommer varldens klyshigaste och sjukaste inlagg.. Kanske..

Inatt vaknade jag och gick in pa toa. Och ibland nar jag ar valdigt trott sa struntar jag i att tanda lampan. (otroligt viktig information)
Som sagt, jag tande inte lampan. Satte mig pa toa och upptackte att det var valdigt ljust darinne. Och nar jag kollade ut fran fonstret var det enda jag kunde se manen. Och den los sa starkt!

Sa jag satt och kollade pa manen.... medan jag kissa (hahahahahhahah)

Men mitt i denna stund tankte jag att samma mane ser ni samtidigt hemma.. och det kandes markligt.. och bra.

Jag sov inte mycket inatt.. Sa jag ar lite vimsig idag. Stackars barn:P

4 kommentarer:

Agge sa...

Stackars vimsiga kissnödiga barn ha ha. Visst är det konstigt med månen? Men nu när du är i en annan del av världen ser vi den inte samtidigt, som vi gjorde när vi var i Frankrike, eller du var i Italien. Då var det ju ingen tidsskillnad som det är nu......Många timmar är det. Puss på dig min lilla "filosof" <3

Amanda Laitinen sa...

HAHAHAHAHA emma tha filosof..
Du är konstig..
tycker om dig ändå<3

Lolo sa...

Ser du - detta är va jag menar m fönster!!
Varken klyshigt lr sjukt, för övrigt... bara sant, tycker jag ;)

micke sa...

Ja, du min lilla filosof,är du säker på att det inte finns fler månar? Jag menar så här, jag sitter ju och tittar på dig varje morgon när jag äter frukost, men du är ju inte här!!!!
En stoooooooooor du vet vad.