torsdag 6 november 2008

Precis som i ett japanskt drama

Jag borde inte blogga nu.... Men jag satte flickan framfor TV:n och har sitter jag:P
Jag ar som sagt forkyld, men familjen har tryckt i mig vitaminer. En vitaminpase innehaller 7 tabletter som ska tas dagligen. Det blir alltsa 49 tabletter veckan. De har ett te jag ska dricka varannan timme. En juice som ska drickas 3-4 flaskor om dagen men det rackte inte! De fragade om jag skulle till sjukhuset och nar jag sa nej sprang mamman ivag till Wahlgreens och kopte medicin. Nar jag efter en tupplur pa kvallen gatt till koket for att koka te star inte en, tva, tre men fyra paket lakemedel pa koksbanken! Men en av grejerna hjalpte for jag kunde iaf sova inatt. Men ar vi starkare i Sverige pa nat satt? Dar uthardar man forkylningen bara, har ar det kris om man blir lite sjuk. Mamma mia!

Nej, nu maste jag gora mitt jobb. Flickan haller pa tillfallet pa att slita sonder pappans datorprylar.
Jag skulle ringa manda igar men telefonen var upptagen hela tiden. Forsoker ikvall istallet.

Ha det bra allihop!
Pusssssss

3 kommentarer:

Agge sa...

Stackars människa!!! Är det en skräckupplevelse att vara förkyld eller bottnar det kanske i bacillskräck???? vad tror du???
;)

Lund sa...

HAHAHAHHAHHAHHAhahahah shit, vi kommer vara som värsta vikingar/hulks i Japan alltså.. oj är du förkyld vill du ha 45 tabbletter och en ambulans?

medans i sverige, "gå o lägg dig" hahahahhahaha VIKINGS ;)

\ /-]\[E$@ sa...

jag tycker att det e gulligt att dem tar hand om dig :):)<3