fredag 3 april 2009

Morgonstund har Peter Harryson-tankar i mun..

Det bara slog mig idag att jag låter som Peter Harryson i min blogg.. När jag alltid sparar en kommentar till lilla mamma.

Nu är klockan 6.25. Kom nyss hem ifrån en runda med Doris. Kan man vara hurtigare än oss?

Nu ska jag duscha och sedan göra mig klar för jobbet, men alla tankar om Peter Harryson gör mig sugen att bära väst.. och kanske odla en liten snygg endagsstubb i ansiktet? Hmm, jag borde kanske hoppa in på fredagsunderhållningen ikväll också och hålla i Så ska det låta? (ja, Emma vad kul, rätt inställning för att börja dagen -- precis så ska det låta!) (ha.....ha........zzzZzzzz)

Okej, min humor vaknar förhoppningsvis till efter frukost. Ha en bra dag så hörs vi!

Och lilla mamma, kör försiktigt idag nu.. Och lämna renarna där uppe, och så pratar vi INTE i mobilen när vi kör bil. Okey?

--- Jag ska spela innebandy igen---

3 kommentarer:

Agge sa...

Jag fattar ingenting.....God och glad så tidigr? Inga sura miner eller snäsiga kommentarer p.g.a dåligt morgonhumör?????? Vad är det som har hänt? Blev du inkallad på jobb idag eller, ingår det i lärotiden?
Förresten varför får jag inte tala i telefon när jag kör bil?? Jag har ju handsfree........BTW, ditt sms fattade jag inte riktigt........apropå vad?
Sayonara ;)

Sara sa...

nämen vad kul att du kika in :)
haha ja men eller hur.
Igår var jag in till våra kära BFlärare :) Härligt att se dom igen.
Hallå, vi måste styra en klassfest eller något snart :)
Puss & Kram

Emma sa...

Mamma: Ja, jag var pigg och glad och hurtig :) Morgonstund och allt sånt du vet:P

Sara: Verkligen!! Hahaha nu måste vi göra nåt också och inte bara säga det:P Kramkram