torsdag 17 september 2009

Because I'm bad - I'm bad

Sara stack till skolan utan att slå av plattången.
"Fint, bränn mig inne här i lägenheten", tänkte jag.
Det var så sjukt varmt i lägenheten och efter en timme upptäckte jag att jag glömt slagit av plattan på spisen.
Jag bannade mig själv innan jag gick och gjorde annat.
Sara kom hem, satte sig på soffan och sträckte sig efter locktången jag använt ca två timmar tidigare.
- Emma, du vet att den är på? Bara för att du drar ner knappen så stängs den inte av. Du måste sätta knappen i mitten för att den ska göra det.

Vet nån ett billigt servicehem med timer på allt elektroniskt, trevliga grannar som gärna är kattmänniskor samt kanske bingo i samlingshallen? Hör av er snarast, läget börjar bli kritiskt.

4 kommentarer:

Erika sa...

Jag har hört att Stolpvreten ska vara bra. Men jag vet inte riktigt om Fagersta är "the place to be just nu. xD

Annars kan vi nog fixa en plats åt dig. :P

Anonym sa...

http://www.produal.se/files/1185.02S.pdf

kanske nåt för dig ;) ;:

Lund sa...

hahahaha vi måste ha typ saker som piper när vi har glömt nått på :O
Såna här vi alltid här med oss :P

Post It lappar på dörrn kanske är nått för oss? :P

Doris sa...

Doris har tagit en bloggfri vecka. Tänkte hålla mig helt från internet också, men ja du märker väl hur det gick? ;) Men ändå, jag sitter max en timme om dagen, är inte det rätt bra?