tisdag 4 januari 2011

My pain, Your thrill

Jag är en ganska logisk människa. Och jag ser samma sak som er på denna bild:



Ett klädberg.

Efter en halvtimmes grävande, halvt drunknande i detta hav konstaterade jag fortfarande att jag inte hade några kläder att ha på mig.

Jag kan inte se något eftersom alla kläder är överallt. Men jag har fortfarande inga kläder att ha på mig. Det är inget fel på dem. Nej, nej, Allt passar. Men av någon oförklarlig anledning kan jag inte ha det på mig. Allt är bara fel!

Logik.

Jag tror dock att man måste vara kvinna för att förstå detta. Kvinna, som i den varelsen som tycker dagen blir förstörd om håret blir sabbat av regnet, som hellre frivilligt bär obekväma skor som skaver sönder och förlamar fötterna för att de är snygga och som hellre lägger pengar på nya kläder än mat.
Ja, den logiska sorten skulle säkert förstå dagens dilemma.

6 kommentarer:

Erika sa...

Jag förstår PREEECIS.....

Bertis sa...

I feel ya sistah <3

Anonym sa...

Nu sätter du dig o bloggar lite tycker jag :)

Lund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lund sa...

I wannnnna love you but i better not touch!
I wanna kiss you but MY SENSES TOLD ME TO STOP!!
kan inte texten.....
POOOOOISOOOOOON~
you're poooison running through maaa veeeeins .. YEAAAAAH *headbanging*

det var det jag tänkte efter jag såg titeln (anoo)
och din klädhög är Fantaaaastica!~
(mama ja älska shenne"

Emma sa...

Erika o Berta: Ma sistas!

Anonym: Vem? :P Happy now?

HH: HAHHAHAHAHAHA Tummelisa 8)!!!